Belajar cara edit gambar dengan VSCO Cam



manusia selalu menzahirkan perasaan melalui gambar, kalau gambar cantik lagi orang suka nak tengok kan ? Macam macam aksi manusia boleh buat demi sesuap like di Instagram. Tapi bagi aku, aku suka sangat ambil gambar dan menzahirkan apa yang aku rasa dan apa yang aku nampak dengan berkongsi gambar. Apps VSCO Cam ini adalah antara apps yang terbaik untuk edit gambar yang pernah aku jumpa setakat ni. Kelebihannya pula apps ini adalah free tanpa perlu membayarnya untuk dimuat turun kedalam smartphone anda di Playstore. 

Bagi yang baru menggunakan apps ini boleh la belajar cara-cara edit gambar seperti di bawah  :


























































































Comments

Popular posts from this blog

Maybank kenakan charge debit advice untuk kad debit setiap tahun

Beli barang murah di AliExpress

Proses pulang dan refund barang Lazada